Select Page

Gold Mining Simulator

 

GOLD MINING SIMULATOR

Release Date: 13.10.2017

Become a gold miner. Work hard, dig deep, explore the world, and you’ll become the wealthiest man in Alaska.

Gold Mining Simulator is the first realistic gold-mining simulation game. You start as a wannabe gold miner, who uses basic equipment to dig his first gold nugget. With passing time, you will buy better equipment and acquire new claims. We created a big, detailed world with four unique gold mining claims. On each, you will find a fully deformable terrain. Each fragment of our world has its own background story you can discover in your spare time.

Our main goal was to create a high-fidelity simulation. You will spend a lot of time in the excavator, as it is the main gold mining tool. So with that in mind, we spent the majority of our time giving you the best possible experience.

CORE FEATURES:

  • Alaska Inspired World
  • Deformable Terrain
  • Realistic Machines Steering
  • Highly Detailed Machines Models
  • Realistic Mining Process
  • 4 Unique Gold Claims
  • Day and Night System

MINIMUM:

  • OS: Windows 7 (64-bit) or Newer
  • Processor: Intel Core i5
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVidia GeForce GTX 760
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 15 GB available space
  • Sound Card: DirectX compatible

RECOMMENDED:

    • OS: Windows 7 (64-bit) or Newer
    • Processor: Intel Core i7
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: NVidia GeForce GTX 970
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 15 GB available space
    • Sound Card: DirectX compatible

Giant Machines

GIANT MACHINES 2017

Release Date: 29.09.2016

Take control over seven of the biggest industrial machines in the world. During the 14 mission campaign you will punch through the snows of Greenland, plow the steppes of Wyoming and travel all the way to sunny Florida. Your hard work will be completed by launching a space shuttle into space.

Unlike contemporary simulators, the 14 main missions are all part of one story. The goal is to send a space shuttle to the International Space Station.

Our machines have the following features:
• Accurately recreated cockpits and models,
• Completely analog controls of actuators and cranes,
• Full physics simulation (no cutting corners!).

AVAILABLE MACHINES: 

  • Bagger – a giant among giants
  • Crawler – space shuttle transport
  • Demolition – cut steel pipes
  • Bulldozer – move tons of earth
  • Dumper – take mine output at once
  • Digger – dig in rocks
  • Car crane – move tons of containers

MINIMUM:

    • OS: Windows 7 (64-bit) or Newer
    • Processor: Intel Core i3
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: NVidia GeForce GTX 560
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 8 GB available space
    • Sound Card: DirectX compatible

RECOMMENDED:

    • OS: Windows 7 (64-bit) or Newer
    • Processor: Intel Core i5
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVidia GeForce GTX 970
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 8 GB available space
    • Sound Card: DirectX compatible

Junior Programmer C# (Unity)

Junior Programmer C# (Unity)

Firma Code Horizon szuka kandydatów – Junior Programmer C# do gier na silniku Unity3D.

Projekty, które zrealizowaliśmy do tej pory to:

Miejsce: Katowice (ścisłe Centrum, bardzo dobry dojazd komunikacją miejską)

Zakres współpracy:

  • tworzenie i prototypowanie nowych mechanik,
  • rozwijanie już istniejącego kodu,
  • tworzenie systemów i narzędzi wspomagających projekt,
  • współpraca z artystami i designerami,
  • optymalizacja i debugowanie kodu.

Wymagania:

  • dobra znajomość języka C#,
  • znajomość silnika Unity,
  • doświadczenie w tworzeniu gier video (niekomercyjne, amatorskie itd.),
  • samodzielność,
  • umiejętność pracy zespołowej.

Dodatkowymi atutami będą:

  • pasja do tworzenia gier i grania,
  • kreatywność,
  • wykształcenie informatyczne.

Oferujemy:

  • stabilne warunki współpracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
  • współpracę na miejscu,
  • prywatną opiekę zdrowotną.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie na adres jobs(at)codehorizon.pl:

  • CV,
  • linków do próbek kodu (najlepiej jednej klasy, którą chciałoby się pochwalić, a nie całych projektów).

Będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.
Każdy z nich otrzyma niepłatne zadanie testowe (jeżeli nie masz czasu lub chęci, nie pisz).
Wyniki zadań testowych nie będą przez nas wykorzystywane w naszych produktach.

Prosimy o dodanie adnotacji odnośnie przetwarzania danych osobowych w celach rekrutacyjnych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

<script><!-- [et_pb_line_break_holder] -->(function( $ ) {<!-- [et_pb_line_break_holder] --> $("#js-caller").on("click", function( event ){<!-- [et_pb_line_break_holder] --> history.back();<!-- [et_pb_line_break_holder] --> event.preventDefault();<!-- [et_pb_line_break_holder] --> });<!-- [et_pb_line_break_holder] -->})( jQuery );<!-- [et_pb_line_break_holder] --></script>

Programmer C# (Unity)

Programmer C# (Unity)

Firma Code Horizon szuka kandydatów – Programmer C# do gier na silniku Unity3D.

Projekty, które zrealizowaliśmy do tej pory to:

Miejsce: Katowice (ścisłe Centrum, bardzo dobry dojazd komunikacją miejską)

Zakres współpracy:

  • tworzenie i prototypowanie nowych mechanik,
  • rozwijanie już istniejącego kodu,
  • tworzenie systemów i narzędzi wspomagających projekt,
  • współpraca z artystami i designerami,
  • optymalizacja i debugowanie kodu.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka C#,
  • znajomość silnika Unity,
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w branży gier komputerowych,
  • samodzielność,
  • umiejętność pracy zespołowej.

Dodatkowymi atutami będą:

  • pasja do tworzenia gier i grania,
  • kreatywność,
  • wykształcenie informatyczne.

Oferujemy:

  • stabilne warunki współpracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
  • współpracę na miejscu,
  • prywatną opiekę zdrowotną.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie na adres jobs(at)codehorizon.pl:

  • CV,
  • linków do próbek kodu (najlepiej jednej klasy, którą chciałoby się pochwalić, a nie całych projektów).

Będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.
Każdy z nich otrzyma niepłatne zadanie testowe (jeżeli nie masz czasu lub chęci, nie pisz).
Wyniki zadań testowych nie będą przez nas wykorzystywane w naszych produktach.

Prosimy o dodanie adnotacji odnośnie przetwarzania danych osobowych w celach rekrutacyjnych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

<script><!-- [et_pb_line_break_holder] -->(function( $ ) {<!-- [et_pb_line_break_holder] --> $("#js-caller").on("click", function( event ){<!-- [et_pb_line_break_holder] --> history.back();<!-- [et_pb_line_break_holder] --> event.preventDefault();<!-- [et_pb_line_break_holder] --> });<!-- [et_pb_line_break_holder] -->})( jQuery );<!-- [et_pb_line_break_holder] --></script>

3D Artist

3D Artist

Firma Code Horizon szuka kandydatów – 3D Artist do gier na silniku Unreal Engine 4/5.

Projekty, które zrealizowaliśmy do tej pory to:

Miejsce: Katowice (ścisłe Centrum, bardzo dobry dojazd komunikacją miejską)

Zakres współpracy:

  • tworzenie wysokiej jakości assetów,
  • modelowanie High Poly, Low Poly oraz rozkładanie UV map,
  • teksturowanie w technologii PBR,
  • optymalizacja modeli/tworzenie LOD.

Wymagania:

  • dobra znajomość popularnego środowiska 3D (3ds Max, Maya, MODO lub ich odpowiedników),
  • doświadczenie w tworzeniu realistycznych modeli, tekstur oraz materiałów,
  • doświadczenie w tworzeniu gier video,
  • samodzielność,
  • umiejętność pracy zespołowej.

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość pakietu Substance (Painter i Designer),
  • tradycyjne umiejętności artystyczne,
  • znajomość silnika Unreal Engine 4,
  • znajomość silnika Unity,
  • pasja do tworzenia gier i grania,
  • kreatywność.

Oferujemy:

  • stabilne warunki współpracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
  • współpracę na miejscu,
  • prywatną opiekę zdrowotną.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie na adres jobs(at)codehorizon.pl:

  • CV,
  • portfolio.

Będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.
Każdy z nich otrzyma niepłatne zadanie testowe (jeżeli nie masz czasu lub chęci, nie pisz).
Wyniki zadań testowych nie będą przez nas wykorzystywane w naszych produktach.

Prosimy o dodanie adnotacji odnośnie przetwarzania danych osobowych w celach rekrutacyjnych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

<script><!-- [et_pb_line_break_holder] -->(function( $ ) {<!-- [et_pb_line_break_holder] --> $("#js-caller").on("click", function( event ){<!-- [et_pb_line_break_holder] --> history.back();<!-- [et_pb_line_break_holder] --> event.preventDefault();<!-- [et_pb_line_break_holder] --> });<!-- [et_pb_line_break_holder] -->})( jQuery );<!-- [et_pb_line_break_holder] --></script>